Системот „Хунгарикум“ кој ги обединува и промовира националните автохтони унгарски производи и услуги, беше презентиран пред претставници на македонски компании во хотелот „Гранд плаза“.

Целта на оваа конференција организарана од Сојуз на стопански комори на Македонија, во соработка со Амбасадата на Унгарија во Македонија и со Министерството за земјоделство на Унгарија, е да се презентираат позитивните примери, да се направи размена на искуства, како и бизнис-соработка помеѓу унгарските и македонските компании.

Заменикот на државниот секретар во Министерството за земјоделство на Унгарија, Лоранд Иштван Сакали, истакна дека под „Хунгарикум“ спаѓаат 60 унгарски национални вредности, специфични производи, но и значајни личности кои оставиле свој печат во историјата на Унгарија.

Трговската размена помеѓу Македонија и Унгарија се зголемува така што унгарскиот извоз се зголемил за 20 проценти, а македонскиот за повеќе од 160 проценти.

На годишно ниво, трговската размена помеѓу Македонија и Унгарија се движи околу 100 милиони евра.