fbpx

RMV, numri i automjeteve vitin e kaluar tejkaloi pragun prej 500.000, mosha mesatare e makinave rekorde prej 19.4 vjet (Infografik)

-

Vazhdon të rritet numri i automjeteve të regjistruara në transportin e udhëtarëve në vend, ndërsa së bashku me to edhe mosha mesatare, e cila është veçanërisht shqetësuese për makinat. Në vitin 2020, për herë të parë në historinë e tij, vendi regjistroi mbi gjysmë milioni automjete të regjistruara me motor dhe rimorkio, pra gjithsej 500.633 vetura, autobusë, kamionë, motorë, traktorë dhe automjete të tjera motorike. Në Maqedoni vitin e kaluar kishte edhe 429.196 rekord makina me targa nga vendi, shkruan Meta.mk.

Tendenca e rritjes së motorizimit të popullsisë nga i gjithë vendi ndiqet edhe në kryeqytet. Vitin e kaluar në Shkup u regjistruan 155.195 vetura, pra për herë të parë në historinë e kryeqytetit është tejkaluar numri prej 150.000 automjeteve motorike të udhëtarëve në pronësi të qytetarëve. Rritja e numrit të këtyre mjeteve transportuese ka pothuajse në të gjitha komunat e Shkupit.

Ajo që është shqetësuese për rritjen e numrit të automjeteve në pronësi të qytetarëve është mosha mesatare e flotës. Një gjë e tillë është më shqetësuese te makinat, të cilat në vitin 2020 kishin moshë rekorde mesatare prej 19.4 vjetësh, që është një shifër e paparë deri më tani në historinë e fundit të transportit në vend.

Të dhënat e tilla nuk janë befasuese, nëse merret parasysh fakti se importi i pandërprerë i automjeteve të përdorura nga jashtë prej vitesh nuk është vënë nën kontroll të autoriteteve. Edhe pse Ministri i Ekonomisë Kreshnik Bekteshi në fillim të këtij viti njoftoi se Qeveria synon që në vitin 2021 të kufizojë importin e makinave me standard emetimi minimal EURO 5, kjo nuk është bërë deri më sot.

Edhe shifrat tregojnë se importi i automjeteve të përdorura nga jashtë jo vetëm që nuk po zvogëlohet, por në gjysmën e parë të vitit 2021 kishte më shumë se dyfishin e numrit të automjeteve të vjetra të importuara në Maqedoni krahasuar me vitin e kaluar. Sipas të dhënave të Drejtorisë së doganave, importuesit e automjeteve të vjetra arritën të fusin 20.505 automjete të përdorura në periudhën janar-qershor 2021, ndërsa si automjete të reja të papërdorura u importuan pothuajse tre herë më pak, gjegjësisht 3.410.

Megjithëse automjetet janë një nga shkaqet kryesore të ndotjes së ajrit në qytete, ato edhe i rrisin bllokimet e trafikut dhe mungesën e vendeve të parkimit, transporti rrugor me një numër në rritje të automjeteve ka ndikim serioz negativ në ndryshimin e klimës, me rritjen e emetimeve të gazrave serrë në vend.

Portalb.mk dhe Meta.mk kanë shkruar disa herë gjatë kësaj periudhe se me kalimin e viteve, kryesisht për shkak të importit të automjeteve të përdorura nga jashtë që më shpesh përdorin naftë si lëndë djegëse, pjesa e transportit në emetimet totale të gazrave serrë në vend po rritet në mënyrë të pandalshme. Nëse shikohen të dhënat në sektorin e Energjisë,në vitin 1990 transporti kishte një pjesë prej 8.2 përqind në prodhimin e gazrave të dëmshëm të matur në dioksid karboni, ndërsa në vitin 2016 përqindja e tij u rrit në 28.1 përqind.

Nëse marret parasysh fakti se në vitin 2016 konsumi i naftës për transportin rrugor ishte më i ulët, ndërsa numri i automjeteve në vend katër vjet më parë ishte për 40.000 më i ulët në krahasim me vitin 2020, aspak befasuese nuk do të jenë të dhënat më të fundit negative mbi emetimet e gazrave serrë nga transporti në vend, të cilat ende nuk janë shpallur.

Нашите вести во вашето сандаче

Секој ден во 17 ч. добивајте ги вестите од Новинската агенција Мета директно на вашата електронска адреса.

Ве молиме одберете на кој начин сакате да добивате информации од нас:
Можете да се отпишете од оваа листа преку линкот на крајот од нашите пораки.