fbpx

Блокадата кај Идомени го преполови профитот на грчката железница

-

Бегалската блокада на железничкиот премин кај Идомени на македонско-грчката граница драстично го преполови профитот на грчката железница „Треносе“. Како што пренесува весникот „Прото тема“, загубите од неколкумесечната блокада на железничката линија поради протестите на бегалците се 2,5 пати повисоки од профитот на железницата, кој годинава се очекува да биде нешто повеќе од 2 милиони евра.

Според весникот, за 15 отсто се очекува да биде намален и целосниот обем на работа на железницата во товарниот транспорт. Поради блокадата на Идомени, а подоцна и поради штрајкот на солунското пристаниште, голем дел од странските компании, меѓу кои и македонски, чекаа со недели да им бидат испорачани производи и контејнери. Овој проблем доведе до тоа странските клиенти наместо да ја користат брзата железничка линија Солун – Скопје кон Западна Европа, да ги користат возовите од Солун кон Софија, кои патуваат еден и пол ден подолго, создавајќи дополнителна финансиска штета од околу 10.000 евра по воз.

За железницата да не дозволи повторно да дојде до проблеми како годинава, кога производите и контејнерите на голем број странски, домашни и македонски компании беа заглавени и во неможност да се извезат од Грција, „Треносе“ веќе имаат алтернативни идеи и планови. Во однос на Македонија, грчката железница е во преговори со нафтената компанија ЕКО за пренос на нафта и на горива кон нашата држава и Бугарија.

Грчката железница во процесот на приватизација ја купија италијанските железници, но сè уште не се знае кога ќе биде одобрено преземањето.

Нашите вести во вашето сандаче

Секој ден во 17 ч. добивајте ги вестите од Новинската агенција Мета директно на вашата електронска адреса.

Ве молиме одберете на кој начин сакате да добивате информации од нас:
Можете да се отпишете од оваа листа преку линкот на крајот од нашите пораки.

НБО вели дека поскапеното автоосигурување е реално, Битиќи бара повлекување на одлуката

Порастот на цената на полисата на задолжителното автоосигурување се должи на континуираниот раст на цените на реосигурувањето, автомобилите, резервните делови и на порастот на платите и постојаната голема инфлациона...