Dy partitë më të mëdha politike në vend me premtime të ngjashme për zhvillimin e infrastrukturës në katër vitet e ardhshme, nëse ata e marrin mandatin nga qytetarët për të formuar qeveri. Koalicioni “Mundemi” i LSDM-së dhe “Rindërtim për Maqedoninë” e VMRO-DPMNE e theksojnë zhvillimin e infrastrukturës rrugore dhe transportit, me infrastrukturën hekurudhore, ndërsa në sfond transportin me biçikleta dhe transportin ajror. Bie në sy përmendet që premtimet e dy partive politike nuk përmbajnë informacion të detajuar se prej ku do të sigurohen fondet prej disa miliardë eurosh, të cilat do të jenë të nevojshme nëse këto projekte ndërtohen me të vërtetë, njofton Meta.mk.

Fokusi i programeve parazgjedhore është ndërtimi i autostradave dhe ekspres rrugëve, të cilat, duke gjykuar nga premtimet e partisë, do të jenë në dispozicion të qyteteve më të vogla në vend në katër vitet e ardhshme. Programi i koalicionit “Mundemi” premton të ndërtojë autostradë 260 km gjatë katër viteve të ardhshme. Përveç përfundimit të projekteve ekzistuese në ndërtim (Shkup-Blacë dhe Kërçovë-Ohër), LSDM premton ndërtimin e autostradave Trebenishtë-Struga-Qafë Thanë, Gostivar-Kërçovë, Veles-Prilep-Manastir dhe zgjerim e rindërtim të Tetovë-Gostivar.

Ngjashëm, VMRO-DPMNE premton se në mandatin e ardhshëm do të ndërtojë autostradat Kërçovë-Ohër, Trebenishtë-Strugë, Katllanovë-Veles, Veles-Prilep-Manastir, Shkup-Bllacë dhe do të zgjerojë autostradën Tetovë-Gostivar. Koalicioni opozitar premton të përfundojë të gjitha rrugët e filluara tashmë të ekspres rrugëve në vend, por se do të ndërtojë të reja: Manastir-Mexhitli dhe Strumicë-kufiri me Bullgarinë.

Koalicioni “Mundemi” premton që në katër vitet e ardhshme ata do të përfundojnë ndërtimin e rrugëve ekspres në gjatësinë 300 kilometra. Përveç përfundimit të rrugëve ekspres aktualisht në ndërtim, LSDM premton edhe projekte të reja për të lidhur Smokvicën me Strumicën dhe Novo Sellë, Manastirin me vendkalimin kufitar Mexhitlija, Kumanovën me Rankovcën dhe Koçanin me Dellçevën.

Për sa i përket infrastrukturës hekurudhore, VMRO-DPMNE premton se hekurudha për në Bullgari, nga Kumanova përmes Kriva Pallankës deri në Deve Bair, do të përfundojë deri në vitin 2024. Nëse marrin mandat nga qytetarët për të formuar qeveri, ata premtojnë të blejnë pesë trena të rinj për pasagjerë, elektrifikimin e kufirit hekurudhor Veles-Manastir me Greqinë dhe përgatitjen e dokumentacionit të projektit për dy hekurudha të reja – nga Ilindeni në Aeroportin Ndërkombëtar të Shkupit dhe nga Milladinovci në zonën industriale Bunarxhik.

Përafërsisht projekte identike mund të lexohen në programin e koalicionit “Mundemi”. Edhe LSDM premton që në afatin tjetër të përfundojë ndërtimin e hekurudhës për në Bullgari, ndërtimin e një kalimi kufitar të përbashkët hekurudhor midis Maqedonisë dhe Serbisë afër Tabanovcës, elektrifikimin e hekurudhës Shkup-Gjorçe Petrov-Vollkovë-Bllacë dhe përgatitjen e dokumentacionit të projektit për lidhjen e Aeroportit Ndërkombëtar Shkup me tren, por nga stacioni hekurudhor Milladinovc. “Meta.mk” ka shkruar disa herë në periudhën e kaluar për nevojën e realizimit të këtij projekti.

LSDM premton gjithashtu një projekt pilot për të prezantuar trafikun hekurudhor periferik në shtrirje nga Zelenikova deri te stacioni kryesor hekurudhor në Shkup. Të dy partitë angazhohen për krijimin e një sistemi elektronik të biletave për pasagjerët, ndërsa partia aktuale në pushtet premton gjithashtu të instalojë panele diellore në stacionet hekurudhore në të gjithë vendin.

Për sa i përket trafikut ajror, të dy palët premtojnë të fillojnë linjat ajrore të reja nga dy aeroportet e Maqedonisë, por është interesante të theksohet se si LSDM-ja, ashtu edhe VMRO-DPMNE nuk përmendin në programet e tyre projektin për rindërtimin ose ndërtimin e një ndërtese të re terminali në Aeroportin e Ohrit “Sh. Apostulli Pal” për katër vitet e ardhshme.

Në pjesën e infrastrukturës dhe trafikut me biçikleta, koalicioni i udhëhequr nga VMRO-DPMNE premton se deri në vitin 2025 do të ndërtojë shtigje në gjatësi prej 50 deri në 100 km në qytete me më shumë se 20.,000 banorë, ndërsa për vendbanimet me më pak se 20,000 banorë do të ndërtojë infrastrukturën e biçikletave nga 20 deri në 50 kilometra. Koalicioni opozitar premton gjithashtu ndërtimin e shtigjeve shtetërore të biçikletave, të cilat do të lidhin vendbanimet dhe vendet turistike, por pa specifikuar se për cilat lokacione specifike bëhet fjalë.

Koalicioni “Mundemi” premton të ndërtojë shtigje biçikletash malore në rajonin e Strugës, korsi speciale dhe shtigje të reja për biçikleta në zonat urbane, si dhe ndërtim të infrastrukturës për këto mjete transporti midis vendbanimeve, por edhe ato nuk japin detaje se për cilat lokacione bëhet fjalë.