Неопходни се измени на законската регулатива за заштита на потрошувачите и на конкуренцијата за да се подобри општата состојба во овие области, оценија претставниците на компаниите членки на Американската стопанска комора во Македонија, Државниот пазарен инспекторат и Организацијата на потрошувачите на Македонија на тркалезната маса во организација на комората.

– Постои голем јаз меѓу практиките на меѓународно конкурентните компании и локалната законска рамка. Поради ова, овие компании треба да бидат вклучени во подигнувањето на стандардите и во дефинирањето на правните обврски при заштитата на потрошувачите и на конкуренцијата – рече Мишел Османли, извршен директор на Американската стопанска комора во Македонија.

Присутните заклучија дека само директното вклучување на деловната заедница при подготвувањето на законските решенија што се однесуваат на заштитата на потрошувачите и на конкуренцијата, ќе доведе до поквалитетни решенија, кои вистински ќе одговорат на предизвиците со кои се соочуваат и потрошувачите и компаниите.