АЕК решавала 918 приговори за висина на сметки и квалитет на услуги

Агенцијата за електронски комуникации (АЕК) од јануари до декември изминатата година решавала 918 спорови, кои генерално се однесувале на висината на сметките и на квалитетот на услугите.

Најмногу спорови, односно 20,2 проценти, се однесуваат за говор во мобилната телефонија, по што следат 18,1 процент за мобилен интернет, 6,4 процент за дигитална телевизија, 5,5 проценти за говор во роаминг, 5,3 проценти за кабелска телевизија, 4,6 проценти за телевизија преку интернет протокол.

Од вкупниот број спорови, 50,7 проценти или 448 барања за решавање спор се за услуги од „Оне Вип“, 41,7 процент или 369 барања за решавање спор на „Македонски телеком“, а 7,6 проценти за спорови со другите оператори.

Од споровите на корисниците со „Оне Вип“ целосно или делумно се усвоени 20,5 проценти, во тек на решавање се 10,7 проценти, толкав процент операторот постапил по барањето на корисникот, а отфрлени се 54,5 проценти. Од споровите, пак, со „Македонски телеком“, за 14,2 проценти се подготвени решенија за усвојување или делумно усвојување, во тек се 19,1 процент, а отфрлени се 47,8 проценти. За 13,4 проценти од приговорите постапката е запрена.