U napisu  na svojoj informativnoj veb-strani, srpska televizija „Pink“ pišući o poseti predsednika srpske partije Savez za Srbiju, Dragana Đilasa sa informisanja prešla je u komentarisanje i plasiranje pretpostavki.

Pod naslovom „Evo sa kim se vođa SZS sastao u Makedoniji: Đilas u naručju Zaeva, Obradovića, Bašanovića i Šubare“ nalazi se kratak napis u kome su savetnici makedonskog premijera Zorana Zaeva i sam Dragan Đilas stavljeni u kontekst za koji medijum nema potvrdu.

Naime, iako se kaže da „nije poznato šta je bila tema sastanka“ savetnika makedonskog premijera sa Đilasom, u tekstu se pretpostavlja „da su kovani planovi za smenu vlasti u Srbiji“. I tome sledi dodatno objašnjenje: „Već smo navikli da sve što Đilas radi, bude urađeno s namerom da se dokopa vlasti“, navodi televizija, pritom zaboravljajući da mediji ne treba da budu instrument napada, već treba da informišu, a kada se već daje komentar, isti treba da se plasira u posebnom formatu da bi odmah bilo jasno da se radi o komentaru, umesto ovako u grafičkoj formi vesti.

I srpski tabloid „Alo“ je pisao na istu temu, u istom stilu kao i „Pink“  – pretpostavljajući šta se događalo „u fotografiji“. Pritom „Alo“ koristi mnogo teže napade na ličnosti koje su na fotografiji, dolazeći do same granice vulgarnosti.