Економија Владата, најголем огласувач во предизборниот период

Владата, најголем огласувач во предизборниот период

Во предизборниот период, најголемиот дел од огласите во медиумите, кои се однесуваат на одредени проектни активности (52 отсто), доаѓаат од Владата, а на второ место се тие од Министерство за труд и социјална политика (26 отсто).

Ова се вели во јануарскиот извештај на „Транспарентност Македонија“ и на Центарот за економски анализи, истражување кое е направено во рамките на проектот „Мониторинг на трошењата од буџетите и политичките партии во предизборниот изборен период“ .

– Од тоа може да се изведат два заклучоци: огромна централизација во планирањето и во спроведувањето на активностите во овој период од Владата, која објавува дел од објавените проекти, во однос на другите буџетски корисници и ад хок решенија кои не се покриени во планирањето на соодветниот буџет – стои во соопштението. 

Според истражувањето, мал дел од објавите содржат податоци за изворот на финансирање, а отстуствуваат и податоци врз која програма е заснован предвидениот проект.

– Од набљудувањето на структурата на објавите може да се забележи дека фокусот е на земјоделците и на социјално-ранливите категории, како и на студентите и на пензионерите. Дел од објавите се поврзани со веќе претходно завршени активности, пред шест или повеќе месеци (во случајов исплатата на субвенциите), што понатаму влијае врз јавното мислење во предизборниот период – се вели во истражувањето.