fbpx

Вработените треба да ја „отклучат“ креативноста

-

Вработените треба да ја „отклучат“ својата креативност, а компаниите треба да воспостават систем за менаџирање со идеите, што подразбира собирање и евалуација на новите идеи добиени од сите вработени. Целта е секој вработен, во секое време да може да ја сподели својата идеја за подобрување на производствените процеси во компанијата.

Ова беше истакнато на првата меѓународна тренинг-конференција „Иновативна компанија – како да ја искористите креативноста на вработените и на клиентите“ во организација на Стопанска комора.

– Целта е да се подигне свеста на компаниите за значењето и за квалитетот на човечките ресурси за постигнување успех. Сите вработени се креативни и затоа е потребно нивните идеи да се соберат на едно место и да се искористи нивниот потенцијал. На оваа конференција сакаме да го дадеме својот придонес за премин на македонската економија од економија на ефикасност во економија на иновации – истакна експертот по иновациски маркетинг во „Вижн консалтинг“, Игор Андреев.

Во 2012 година беше донесена Стратегија за иновации и во таа насока почна да функционира и Фондот за иновации, во рамките на кој веќе се пристигнати 76 апликации, а ќе бидат одобрени средства за 30 проекти.

Но, освен средства, на македонските компании им требаат идеи и тимови што ќе ги спроведат, но и ќе имаат комерцијален ефект од новите производи и услуги.

Нашите вести во вашето сандаче

Секој ден во 17 ч. добивајте ги вестите од Новинската агенција Мета директно на вашата електронска адреса.

Ве молиме одберете на кој начин сакате да добивате информации од нас:
Можете да се отпишете од оваа листа преку линкот на крајот од нашите пораки.

„Шорткат“: Апликацијата ДИА како асистент на лицата со дијабетес

Во вечерашното издание на емисијата „Шорткат“ ги имаме Ѓорѓина Ристовска и Марио Мијатовиќ - млади иноватори кои ја креираа апликацијата ДИА, како асистент на лицата со дијабетес. Инспирирани од...