fbpx

ВМРО-ДПМНЕ: Кампањите имаа едукативна функција и донесоа видливи резултати

-

Сè е по закон и нема ништо незаконски, сите средства до последниот денар се распределени по прецизна методологија и доделени низ транспарентен процес, реагираат од ВМРО-ДПМНЕ на прес-конференцијата на портпаролот на Владата, Миле Бошњаковски, на која тој кажа дека кабинетот на поранешниот премиер, Никола Груевски, потрошил 38 милиони евра на рекламни кампањи и на пропаганда.

Од партијата велат дека владејачкиот СДСМ има „очигледна потребата за евтин сензационализам, страв од пораз и потреба за дефокусирање на јавноста“ во пресрет на локалните избори.

„Јавните кампањи на владата на ВМРО-ДПМНЕ имаа едукативна и информативна функција, а епилогот од кампањите беа видливи резултати, 100 нови странски инвестиции, подобрен имиџ на државата, дуплиран број на туристи, зголемен број на патници“, се вели во соопштението.

Нашите вести во вашето сандаче

Секој ден во 17 ч. добивајте ги вестите од Новинската агенција Мета директно на вашата електронска адреса.

Ве молиме одберете на кој начин сакате да добивате информации од нас:
Можете да се отпишете од оваа листа преку линкот на крајот од нашите пораки.

Извештај на ОН: Климатските промени загрозуваат 70 отсто од работната сила

Според извештајот на Обединетите нации, климатските промени веројатно ќе донесат ризици по безбедноста и здравјето на повеќе од 70 отсто од светската работна сила, пренесе германската новинска агенција ДПА. Меѓународната...