Град Белград планира до крајот на оваа година да купи уште 60 електроавтобуси и да почне да ги „пензионира“ тролејбусите, вели Угљеша Митовиќ, секретар за јавен градски превоз. Во главниот град на Србија сега кинески електроавтобуси сообраќаат на линијата Е1, од споменикот на Вук Стефановиќ – Караџиќ до Делта Сити.
Како што известува српскиот весник „Вечерње новости“ предноста на електроавтобусите, покрај тоа што не го загадуваат воздухот, е што се пет пати енергетски поефикасни од класичните автобуси, а речиси и не се расипуваат, за разлика од обичните, на кои често им се случуваат дефекти. Електроавтобусите се подобри за градот и поради тоа што не може да дојде до застој, за разлика од сегашната состојба со тролејбусите, кога ако еден се расипе, сите други на таа линија мора да чекаат, вели градскиот секретар на Белград за јавен градски превоз.