Последниот број на „Утрински весник“ ќе излезе в сабота, на 29 април, тврдат новинарите кои се вработени во овој медиум. Официјален став од издавачот „Медија принт“ за затворањето на „Утрински весник“ сè уште нема.

Не е познато ниту дали весникот претходно бил понуден на продажба на друга компанија или лице.

Бизнисменот Трифун Костовски беше мнозински сопственик и заедно со уште неколку уредници го основа весникот.

На прашањето на „Мета“ дали се обидел да си го врати некогашното сопствеништво врз весникот, Костовски вели изрично „не“.

– Времињата се променија, поминаа многу години и сега еден таков обид за враќање на брендот би предизвикал бурни реакции, пред сè политички – вели Костовски.

Тој е запознаен со случувањата во овој медиум и жали за целата ситуација, бидејќи, како што вели, „Утрински весник“ го основале со чиста намера и со чисто срце.

Според новинарот Бранко Тричковски, кој е еден од основачите на „Утрински весник“, „смртта на „Утрински“ е тажен крај на еден голем новинарски, издавачки и културен проект“.

„Во својата агонија, весникот ја следеше агонијата на Македонија како национална и државна идеја. Тоа што ќе умре пред да умреме сите како заедница, можеби и не е толку лош редослед за еден весник“, вели Тричковски.

Според него, неколку фактори, кои биле меѓусебно поврзани, го одредиле драматичниот крај на „Утрински“.  Тој ја споменува „глобалната драма на пишаните медиуми како резултат на технолошките пробиви, односно развојот на новите медиуми“.

„Второ, тоа е општата културна деградација на македонското општество во политичкиот проект на ВМРО-ДПМНЕ. Трето, тоа е институционалната и правна деградација на општеството и на државата, повторно во режија на ВМРО-ДПМНЕ. Четврто, уништување на вредносните ориентири на општеството, односно моралната дезориентација, губитокот на знаковите што е добро и убаво, а што е лошо и грозно. Петто, разорувањето на редакциската структура и културната, информативна и општествена мисија на весникот. За таа работа не се без вина и многу колеги што продефилираа низ весникот, но главен виновник е еден монструм кого го оставив во посебна точка“, вели Тричковски.

Првичните сопственици во 2004 година својот дел му го продадоа на германскиот ВАЦ, кој во пакет со „Утрински весник“ ги купи и „Вест“ и „Дневник“.

Во 2012 година, весниците ги презеде „Орка холдинг“, а по низа промени на сопственичката структура, на 12 декември лани, компаниите „Орка Холдинг“ и „Интернет груп инвестмент“ ги продадоа своите удели.