fbpx

Тасева и Николов од утре ќе следат како партиите трошат пари за изборите

-

Претседателката на „Транспарентност Македонија“, Слаѓана Тасева, најави дека заедно со Центарот за економски анализи од утре ќе почнат да следат како партиите ќе ги трошат парите во предизборниот период, за изборите на 11 декември.

Тие овој проект го најавија во јануари, по повод предвремeнитe избори во април, но по нивното одложување, проектот беше замрзнат.

– Проектот беше замрзнат со одложувањето на изборите, но од утре официјално ќе почнеме да ги следиме политичките партии – одговори Тасева на прашањето на „Мета“ дали ќе ги следат финансиите на политичките партии.

Претседателката на ТМ, Тасева, и Марјан Николов од Центарот за економски анализи, тогаш истакнаа дека ќе го следат медиумското претставување на партиите, нивните трошоци, како и трошењето на буџетот на централната и на локалната власт за време на предизборниот и на изборниот период.

Дневните весници денеска ги објавија и ценовниците за платено политичко претставување за предвремените парламентарни избори, во согласност со законска обврска на медиумите за објава на ценовници за рекламирање на политичките партии за изборите.

Така, на пример, една внатрешна страница реклама во црно-бел печат чини од 420 до 560 евра, а во боја – 770 евра. Цената на инсертирање прилози се движи од 400 до 800 евра.

Цените за платено политичко претставување не се разликуваат многу од претходните години.

Нашите вести во вашето сандаче

Секој ден во 17 ч. добивајте ги вестите од Новинската агенција Мета директно на вашата електронска адреса.

Ве молиме одберете на кој начин сакате да добивате информации од нас:
Можете да се отпишете од оваа листа преку линкот на крајот од нашите пораки.

„Шорткат“: Апликацијата ДИА како асистент на лицата со дијабетес

Во вечерашното издание на емисијата „Шорткат“ ги имаме Ѓорѓина Ристовска и Марио Мијатовиќ - млади иноватори кои ја креираа апликацијата ДИА, како асистент на лицата со дијабетес. Инспирирани од...