Фото: Арбнора Мемети, Мета.мк

Qyteti i Shkupit nuk duhet të heqë dorë, por duhet të implementojë sistemin e ri të automatizuar për vetë-marrje me qira të biçikletave në kryeqytet, por edhe për të integruar trafikun e biçikletave me transportin publik. Ky është mendimi i ekspertit të profesorit universitar për transport publik Nikolla Krstanoski nga Fakulteti teknik i Manastirit, njofton Meta.mk.

Në periudhën e pandemisë globale të koronës globale, pyetja për ekspertët është se si të sigurohet qëndrueshmëria e transportit publik, duke pasur parasysh që është një mjet i domosdoshëm i udhëtimit për qytetarët, por në të njëjtën kohë një nga vendet e rrezikshme ku koronavirusi mund të transmetohet.

“Nga vetë natyra e punëve, transporti publik i qytetit është transport masiv. Nga ana tjetër, pandemitë kërkojnë të kundërtën – përjashtimin e çfarëdo tubimi masiv”, thotë profesori Nikolla Krstanoski.

Parkim biçikletash pas një stacioni autobusi në Vjenë, Austri | Foto: Meta.mk

Ai thekson se Qyteti i Shkupit duhet të investojë në instalimin e sistemit të paralajmëruar për marrjen me qira të biçikletave, ndërsa shumë qytete në Evropë dhe pa koronavirusin kanë vendosur të investojnë në trafikun e biçikletave, si pjesë e sistemeve të tyre të trafikut të qytetit. Profesori Krstanoski shton se parkingjet për biçikleta duhet të jenë të dizajnuara pranë stendave dhe stacioneve të transportit publik, dhe mund të konsiderohet edhe për hapësirë të veçantë në autobusët që do të destinohej për vendosjen e biçikletave.

Përveç në kuadër të sistemit të ri të marrjes me qira të biçikletave, parkingjet për biçikleta mund të përdoren nga ata qytetarë që kanë mjet të transportit me dy rrota.

“Besoj se një përqindje e konsiderueshme e qytetarëve do të zbulonin variantin më të përshtatshëm për lëvizje, nëse ata vijnë në stacionin e JSP me biçikletë, e parkojnë biçikletën dhe vazhdojnë udhëtimin me transportin publik urban. Kjo do të ishte interesante për qytetarët që jetojnë në vendbanime më të largëta që nuk kanë shërbim të mirë të transportit publik urban”, tha profesori Nikolla Krstanoski.

Në disa vende evropiane ekziston mundësia që biçikletat të vendosen në tren

Verën e kaluar, autoritetet e qytetit transferuan sistemin me qira të biçikletave në Shkup nga PE “Parkimi i Qytetit” në NQP-Shkup. Aktualisht po zhvillohet puna për hartimin e një sistemi të ri për marrje me qira të biçikletave, me të cilin do të vendosen 30 pika në të gjithë Shkupin që do të përbëheshin nga një terminal për marrje me qira të biçikletave dhe 20 mbajtës të biçikletave. Ideja është që qytetarët të marrin me qira biçikleta me SMS ose kartë krediti, dhe ta kthejnë biçikletën në cilindo nga 30 pikat në të gjithë kryeqytetin.

Ende nuk është caktuar afati për fillimin e punës në këtë projekt, megjithëse projekti aktual “Shkupi marrë një biçikletë” i cili u menaxhua nga PE “Parkimi i Qytetit”, nuk funksionon tashmë tre vite me radhë.