fbpx

Со инвестиции и со вработувања, компаниите да ѝ пркосат на кризата

-

Со инвестиција од 1,5 милион евра и со 25 нови вработувања за производство на нивниот нов прозвод, „македонско пиво“, компанијата „Кожувчанка“ ѝ пркоси на економската криза.

Претседателот на Стопанска комора, Бранко Азески, истакна дека кога светот сè уште ги чувствува последиците од економската криза, голема работа е домашна компанија да применува нови инвестиции.

– На членовите на семејството Јанчеви, кои ја основаа компанијата, не им неодстига визија и знаење, туку им недостигаат следбеници во македонската економија, кои ќе го прошират производството и ќе вработуваат нови луѓе – изјави Азески.

Компанија ја прославува 20-годишнината од постоењето и е една од најбрзорастечките во земјава, со 120 вработени и со три фабрики.

– Изминатите 20 години, инвестиравме во производството и во тимот и овој успех во 2005 година го забележа „Синалко интернешнал“, со што станавме овластен производител и дистрибутер на нивните производи -изјави генералниот директор на „Кожувчанка“, Митко Јанчев.

Нашите вести во вашето сандаче

Секој ден во 17 ч. добивајте ги вестите од Новинската агенција Мета директно на вашата електронска адреса.

Ве молиме одберете на кој начин сакате да добивате информации од нас:
Можете да се отпишете од оваа листа преку линкот на крајот од нашите пораки.

Со предност од над 140.000 гласови, Силјановска во втор круг оди со Пендаровски

За разлика од претседателските избори во 2019, кога разликата во гласовите меѓу Стево Пендаровски и Гордана Силјановска Давкова изнесуваше околу 4.000 гласови, на денешниот прв круг од претседателските избори,...