Тензиите не стивнуваат во бегалскиот камп на Идомени. Бегалец од Сирија вчера беше повреден кога под нејасни услови беше прегазен од полициско возило, трагичен инцидент, кој доведе до нови судири меѓу бегалците и полицијата во кампот. Повредениот бегалец заврши во болница со тешки повреди, а бегалците во знак на револт демолираа полициско возило. Тензијата продолжува и денеска и се стравува од нови судири.

Како и зошто точно човекот бил повреден е нејасно и сè уште се истражува. Според првичните информации, тој бил случајно повлечен од возилото додека стоел, а други, пак, велат дека на 40-годишниот бегалец ненадејно му се слошило и колабирал пред возилото, кое веќе било во движење. Според весникот „Етнос“, тој бил веднаш префрлен во болницата во Кукуш, меѓутоа поради сериозноста на повредите е пренесен на лекување во болница во Солун.

Повредата на бегалцеот предизвика нов хаос и група бегалци почнаа да го каменуваат полициското возило, кршејќи стакла и нанесувајќи големи материјални штети.  Ова е првпат да дојде до судири меѓу грчката полицијата и бегалците, бидејќи полицијата досега не интервенираше, имаше пасивна улога и едноставно внимаваше да се воведе ред во кампот.

Двата инциденти се случија неколку часа откако полицијата спроведе акција да ги премести бегалците од железничката пруга, за железничката линија Солун-Скопје одново да се врати во живот. Пругата беше отворена сè на сè еден час, а потоа бегалците одново ги поставија шаторите на неа.

Железничката линија е затворена веќе 32 дена, што продолжува да ја зголемува штетата на грчките извозници и на странските компании. Според информациите од грчките транспортери, дури 282 вагони се заглавени во Грција и чекаат да заминат за ЕУ, а штетата е огромна особено за извозниците кои пренесуваат свежи производи, чиј рок на траење додека се чека да се отвори железничката линија веќе е поминат.

Штетата е голема и за грчката железница и за грчките транспортери бидејќи странските компании почнуваат да ја губат довербата и да ги откажуваат нарачките и транспортот преку нив.

Алтернативната рута преку Бугарија, според информациите на „Мета“ од грчките транспортери, чини од 4.000 до 6.000 евра по товарење на еден воз, а подолга е за два до три дена од транспортот преку Солун – Скопје. Оваа рута вообичаено имаше двапати дневно возови, додека, пак, преку Бугарија транспортот е и побавен и поредок, само два то три пати неделно.