Факултетот за туризам и угостистителство во Охрид и секторот за туризам и локален економски развој при Општината ја организираа финалната презентација на проектот „Младите како носители на културата, традицијата и знаењето во општина Охрид“, чија цел е вклучувањето на младите во туристичката промоција на охридските традиционални вредности, јавуваат дописникот на „Мета“ од Охрид.

Охридскиот бисер, накитот од филигран, сувенирите, како и традиционалната храна ќе бидат основните адути за промоција на градот пред туристите, од кои младите ќе можат и да остваруваат приходи, беше речено на промоцијата.

– Потребен е еден штанд на кој што ќе има спакувани производи како мармалад, вино, ајвар, пинџур, коишто понатака туристите ќе ги однесат до своите домови и тоа е онаа приказна, кога ќе ги викнат своите пријатели и заедно ќе го поделат тој оброк – вели Ангела Крстаноска-Василеска, професорка на Факулетот за туризам и угостителство во Охрид.

На промоцијата беше истакнато дека изработките од дрво на охридската куќа и плашицата спаѓаат меѓу најбараните сувенири кои туристите ги купуваат за спомен од нивниот престој во Охрид.

– Туристите ги бараат бидејќи се уникатни и рачно изработени. Тие се интересираат особено за охридската куќа – вели Соња Трифуноска, изработувач на дрвени сувенири.

Раководителот на секторот за туризам и локален економски развој, Ѓоко Апостолов, истакна дека во рамките на проектот, кој е финансиран од Министерството за култура, Општината организирала три едукативни работилници во кои учестувале млади лица.

– Притоа се одржаа работилници за обука за изработка на накит од бисер и од филигран, потоа добро пакување на традиционална храна и подготовка и презентација на електронски брошури. Младите се учеа како на иновативен и трендовски начини да ја пакуваат традиционалната храна и пијалаците, како и модерни начини за нивна маркетиншка промоција преку електронски брошури – изјави Апостолов.

В.М.