Министерството за образование и наука (МОН) упатува апел за разумност и повторно приклучување на наставата на изолирани групи на ученици во неколку училишта во државата, кои по насоки од родителите и старателите ја бојкотираат наставата.
„Дигитализацијата на материјалите за учење е дефинирана во новиот Закон за учебници и други наставни и дидактички материјали и предвидено е истата да се случува етапно, почнувајќи во четврто одделение од следната учебна година, така што во овој момент тоа воопшто не ги засегнува средношколците и тие немаат причина за отсуство од настава по тој основ“ велат од МОН, од каде што потенцираат дека секој пропуштен час, особено кога воспитно–образовниот процес се организира во вонредни околности и во услови на пандемија, значи пропуштено знаење, кое тешко се надоместува“, велат од МОН.
Од министерството и натаму стојат на ставот дека причината за бојкотот на наставата е неоправдана, ако се има предвид дека дигитализацијата на образованието е глобален процес кој се случува во голем број земји во светот, а државата мора да се приближува кон стандардите за квалитет на образование кои ги наметнуваат развиените општества.
„Никој не треба да поттикнува или поддржува отпор кон промени во чиј фокус е нивниот најдобар интерес и промени кои ќе ја унапредат наставата. Интеракцијата помеѓу наставниците и учениците, ќе го намалат обемот на домашните задачи и работата на родителите и старателите со учениците и ќе донесат подобрување на севкупниот квалитет на националниот образовен систем“ велат од министерството.
Оттаму уште еднаш упатија апел граѓаните да ги следат официјалните информации кое ги објавува самото министерство во врска со креирањето и имплементирањето на промените во образовниот систем, бидејќи сите други извори на информации, можат да бидат неточни и од манипулативна природа, со намера да поттикнат несакани реакции токму од страна на учениците и нивните семејства.