Метеоролозите од САД велат дека 2020 ќе биде најтоплата година досега

-

Иако блокадите на населението поради пандемијата Ковид-19 драстично ги намали количествата испуштени стакленички гасови, сепак ќе бидат потребни уште мерки за борба против глобалното затоплување, а 2020 по се изгледа ќе биде најтоплата година откако во континуитет се вршат метеоролошките мерења.

Шансите за тоа се 50 до 75 отсто, а ако тоа се случи, ќе биде надминат рекордот на 2016 година, која засега важи за најтоплата година досега, велат од Националната океанографска и атмосферична администрација на САД.

Годинашниот јануари бил најтоплиот откако се вршат мерења, а во февруари на Антарктик првпат беа регистрирани 20 Целзиусови степени. Во првите три месеци на годинава, топлото време беше најизразено во Источна Европа и Азија.

Контраспин: Проблемот околу парите за „бустање“ на Фејсбук е спин на големите партии

Имајќи предвид дека сумите за рекламирање на социјалните мрежи се далеку под оние за медиумите, било за политичко рекламирање на сметка на државата било за избори, било за рекламирање на Владата...

ЕУ и НАТО не се мешаат во изборите во Романија и Германија

Претседателските избори во Романија не беа откажани од страна на НАТО и ЕУ како што невистинито се тврди во објавата, туку беа откажани од страна на Уставниот суд на Романија. Причините...

Продолжува трендот на носење закони по скратена постапка во Собранието

Во периодот од 1 септември 2024 до 14 февруари 2025 биле разгледани или разгледувани 108 предлог на закони по скратена постапка, наспроти 79 во редовна постапка. Иако е периодот краток и...

Измама: НЛБ банка не подарува дупли износи

На официјалната Фејсбук страница на НЛБ банка која има повеќе од 80 илјади следбеници, објавено е известување за оваа измамничка објава, пренесува Вистиномер.   Анализираме објава на социјалната мрежа Фејсбук во која се вели:  ГИ ДУБЛИРАМЕ ИЗНОСИТЕ ЗА...

Контраспин: Проблемот околу парите за „бустање“ на Фејсбук е спин на големите партии

Имајќи предвид дека сумите за рекламирање на социјалните мрежи се далеку под оние за медиумите, било за политичко рекламирање на сметка на државата било за избори, било за рекламирање...