Епик Гејмс го најави „Unreal Engine 5.6“ со претставување на играта „The Witcher 4“

Една од карактеристиките што треба да се види подобрување е режимот на трасирање на зраци на Lumen Hardware (HWRT) на Epic. „Овие оптимизации на ниско ниво обезбедуваат побрзо и поефикасно рендерирање, носејќи визуелна верност и скалабилност од висок степен што сега се совпаѓа со буџетот за рамки на режимот за трасирање на зраци на софтверот

Фото: Скриншот од Јутуб од The Witcher 4 - Unreal Engine 5 Tech Demo

Epic Games штотуку го издаде софтверот и енџинот „Unreal Engine 5.6“ за развивачи на игри и направи интригантна најава. Направија промени што овозможуваат 60FPS со трасирање на зраци во сложени отворени светови. Тоа е за хардвер од сегашната генерација, се разбира, но Epic очекува Unreal Engine 5.6 да биде способен за 60fps на конзоли, мобилни уреди и компјутери, пренесува Екстримтек.

„Со ова издание, една од нашите клучни цели беше да ви овозможиме да градите супер-високо-верни, големи отворени светови што работат непречено со 60fps низ хардвер од сегашната генерација. Исто така, направивме големи чекори кон анимација и работен тек на поставување на моторот, намалувајќи ја потребата за кружно активирање на DCC“, изјавија Епик Гејмс

Една од карактеристиките што треба да се види подобрување е режимот на трасирање на зраци на Lumen Hardware (HWRT) на Epic. „Овие оптимизации на ниско ниво обезбедуваат побрзо и поефикасно рендерирање, носејќи визуелна верност и скалабилност од висок степен што сега се совпаѓа со буџетот за рамки на режимот за трасирање на зраци на софтверот“, пишува Epic во своите белешки за објавување за Unreal Engine 5.6. „Ова ослободува вредни ресурси на процесорот на вашата целна платформа и генерално помага да се постигне поконзистентна фреквенција на рамки од 60Hz.

Развивачот на софтвер, исто така, додаде и подобри функции насочени кон помагање на креаторите на содржини да ја подобрат анимацијата. Овие промени влијаат на искуството со креирање анимации. Epic ја редизајнираше својата алатка Motion Trails за да ви даде поголема контрола и направи промени во своите алатки Tween. Овие алатки Tween сега се вградени и во Curve Editor, кој доби свои прилагодувања за да ви помогне полесно да манипулирате со рамки.

Ажурирањето за Unreal Engine 5.6 пристигнува заедно со технолошката демо верзија на CD Projekt Red од Unreal Engine 5. Демото се играше на PS5 и изгледа прилично елегантно, но всушност не го прикажува гејмплејот на Witcher 4 – и како што истакнуваат нашите колеги од IGN, не е сосема јасно дали технолошката демо верзија им нуди на гејмерите многу информации врз кои ќе го базираат своето чувство за играта.

Тоа демо издание беше објавено на State of Unreal 2025 во Орландо, Флорида. Секој што се надеваше да го погледне Witcher 4 во акција веројатно беше разочаран, но поентата на демото беше да се истакне новата технологија што ќе се користи во играта за да се создаде отворен свет за Сири, главната протагонистка, и нејзиниот коњ, Келпи, кој треба да биде пореалистичен отколку што беше Роуч на Гералт во претходните игри. Тоа е благодарение, барем делумно, на функцијата ML Deformer на Unreal Engine 5.6, која, според CD Projekt Red, обезбедува начин со помала потрошувачка на ресурси за прикажување на деформациите што можат да покажат мускулно свиткување, на пример.