Srpski portal ”Kurir“, nastavljajući serijal manipulativnih napisa o slučaju “Reket” juče (19.08.2019.) je objavio tekst sa senzacionalističkim naslovom napisanim velikim slovima: ”OTKRIVAMO KO SE OVAJDIO OD AFERE “REKET”: Boki 13 novac davao Vuku, Đilasu i Bošku! VIĐAO SE I SA ČEDOM.

Ova objava optužuje lidere srpske opozicije za umešanost u skandal u kojem je glavni osumnjičeni Boki 13 (Bojan Jovanovski), pri tom se iznose nepotkrepljene tvrdnje da su opozicionari ”preko savetnika premijera Zaeva – Boška Obradovića uzeli od “reketa” nekoliko stotina hiljada evra”. Kao što tvrdi ”Kurir“, reketirana suma u ukupnom iznosu od (1 do 5 miliona evra)(?!), navodno je bila namenjena za “finansiranje protesta protiv vladajuće SNS i predsednika Srbije, Aleksandra Vučića.“  Za ovakve ozbiljne optužbe portal se poziva na neimenovani izvor, ne nudi nikakve dokaze i drži samo jednu stranu a ne traži izjavu onih na koje se odnose.

Istog dana, jedan od lidera “Saveza za Srbiju” Dragan Đilas, za makedonske medije (”А1 ОN“ и ”Kanal 5“) negirao je njegovu umešanost u slučaj “Reket“ i kaže da će podneti tužbe protiv dela srpskih medija koji ga optužuju da se “zajedno sa Vukom Jeremićem i Boškom Obradovićem” ovajdio od reketa Bokija 13”.

”Ja ne demantujem “Kurir”, “Informer”, “Alo”, “Pink” i slična propagandna glasila Aleksandra Vučića. Posebno ne za ovakve budalaštine. Samo tužim, kao što ću tužiti i za ovo. Jasno je da su ovi mediji u kampanji protiv premijera Zorana Zaeva u cilju narušavanja, odnosa između dva najprijateljskija naroda u regionu – makedonskog i srpskog. Ali, u tome neće uspeti”, izjavio je Đilas za televiziju  ”Kanal 5“.

Inače, slične paušalne optužbe da je “deo novca od reketa koji je pravio Boki 13, završio u Srbiji za organizovanje protesta opozicije”, pri čemu se spominje inos od 400 hiljada evra, ovih dana su plasirane i u jenom intervjuu na srpskoj televiziji ”Hepi“.