Екипите на „Балкан енерџи“ веќе се на терен и интензиво работат на санација на дефектот заради редовна испорака на топлинска енергија до сите потрошувачи, информираат од компанијата.
– Поради големината на дефектот, во овој момент невозможно е да се даде прецизна проценка кога тој ќе биде отстранет, но се прават напори редовното снабдување со топлина до сите потрошувачи да биде воспоставено во најкраток можен временски рок – се вели во соопштението на „Балкан енерџи“.
За дополнителни информации потрошувачите можат да се обратат во Центарот за грижа на потрошувачи на телефон: (02) 3076 200.
Поради дефект (губење на вода) во дел од толинската мрежа, прекината е испораката на топлинска енергија за дел од потрошувачите во централното градско подрачје и во делови од општина Карпош.