fbpx

Нема кој да крои капи за АРМ – никој не се пријавил на огласот

-

Ниту една фирма не се пријавила на огласот на Министерството за одбрана за конфекционирање на капи и ветровки за маскирни теренски униформи за АРМ, објавен на 30 ноември лани. Поради тоа, Министерството минатата недела го поништило огласот.

Министерството за одбрана на 30 ноември лани објави оглас за конфекционирање на ветровки од ткаенина за воено теренска униформа во основна маскирна шара и на капи од ткаенина за воено теренска униформа во универзална маскирна шара. Вредноста на набавката, без ДДВ, била околу 2 милиона денари, од кои околу 1,8 милиони за ветровки, а околу 165.000 денари за капи. Набавката била деллива, а за обата дела на 21 декември требало да се одржат електронски јавни аукции.

Од фирмите се барало по спецификација на Министерството да сошијат околу 1.240 ветровки со влошки од 4.231 метар платно во маскирна шара што Министерството за одбрана ќе му го достави на конфекционерот, со обврска остатокот да го врати.

Во вториот дел од набавката, конфекционерот требало да сошие околу 1.500 капи за борбена униформа од 800 метри платно, доставено од Министерството за одбрана.

Конфекционерот готовите ветровки и капи требало да и ги испорача на АРМ во рок од 60 дена од добивањето на маскирната ткаенина.

АРМ до крајот на март треба да добие 14.000 комплети воено теренска униформа со договор што Министерството за одбрана го склучи на 25 декември. Со набавката, војската за околу 840.000 евра ќе добие комплети од капа, палто и панталони изработени по нејзина спецификација. Платното ќе го изработи и униформите ќе ги шие подизведувач, фирма од Турција.

Нашите вести во вашето сандаче

Секој ден во 17 ч. добивајте ги вестите од Новинската агенција Мета директно на вашата електронска адреса.

Ве молиме одберете на кој начин сакате да добивате информации од нас:
Можете да се отпишете од оваа листа преку линкот на крајот од нашите пораки.

„Шорткат“: Апликацијата ДИА како асистент на лицата со дијабетес

Во вечерашното издание на емисијата „Шорткат“ ги имаме Ѓорѓина Ристовска и Марио Мијатовиќ - млади иноватори кои ја креираа апликацијата ДИА, како асистент на лицата со дијабетес. Инспирирани од...