fbpx

Македонскиот бањски туризам претставен на саемот за туризам во Солун

-

Грчките туристички работници и грчката јавност имаа можност да се запознаат со македонските центри и можности за бањски и здравствен туризам на големиот Меѓународен саем за туризам „Филоксенија“ во Солун, каде што има 621 излагачи и делегации од 34 држави.

По иницијатива на македонскиот конзулат во Солун, Македонија е претставена на саемот со штанд со фокус за центрите за бањски туризам, а на саемот беа присутни и голем број туристички агенции и компании за автобуски превоз од Македонија кои имаа можност да се запознаат и воспостават контакти за потенцијална соработка со учесници од други држави на саемот.

Најпознатиот македонски туристички центар Охрид годинава беше во фокусот од балканските држави заедно со Белград, Пловдив и со Едрене на конференцијата на тема „Ребрендирање дестинации“ (Rebranding destinations).

Клучни прашања кои се дискутираа на конференцијата беа важноста една туристичка дестинација да има свој посебен идентитет и како тој се гради преку конкретна туристичка стратегија. За искуствата и стратегиите на Охрид, Белград, Пловдив и на Едрене на оваа тема говореа претставници на туристички сојузи и локални власти од Македонија, Србија, Турција и од Бугарија.

Од Грција, пак, говореше Јанис Михаилидис, менаџер на консултантска фирма на угостителство и туризам кој потенцираше дека најважната работа за да се развие и промовира добро брендот на една туристичка дестинација потребен е колективен напор односно поддршка од локалната заедница и локалните власти.

Покрај важноста за идентитетот на туристичката дестинација, се разговараше и за можностите за понудување регионални туристички пакети за странски туристи на Балканот.

Претставувањето на туристичките можности на Македонија, контактите меѓу туристичките организации и конкретниот фокус на бањскиот туризам во Солун отвора можности за привлекување поголем број и грчки, балкански, но и туристи од трети држави во Македонија.

Охрид е популарна дестинација меѓу грчките туристи и често и се нуди во аранжманите главно на туристичките агенции во Солун, па овие нови контакти може да помогнат да се зголеми грчкиот туристички прилив и во Охрид, но и останатите езерски, планински и бањски туристички центри во државата.

Нашите вести во вашето сандаче

Секој ден во 17 ч. добивајте ги вестите од Новинската агенција Мета директно на вашата електронска адреса.

Ве молиме одберете на кој начин сакате да добивате информации од нас:
Можете да се отпишете од оваа листа преку линкот на крајот од нашите пораки.

Млади иноватори изработија мобилна апликација за помош на дијабетичари

Ѓорѓина Ристовска и Марио Мијатовиќ се млади иноватори кои ја креираа апликацијата ДИА, како асистент на лицата со дијабетес за менаџирање на оваа состојба. Инспирирани од желбата да помогнат...