fbpx

И граѓаните и бизнисмените разочарани од рокот за изградба на автопатот Скопје – Блаце

-

Најавата за изградба на автопатот Скопје – Блаце во две фази и за период од 54 месеци, предизвика бројни реакции во јавноста. Граѓани иронично коментираат дека автопатот побрзо би се изградил со копач и со лопата, додека претприемачите велат дека долгиот рок ќе им ја намали добивката и ќе ги зголеми трошоците, пишува Порталб.мк.

Во моментот на објавувањето на веста, граѓаните жестоко и со неверување реагираа на социјалните мрежи за долгиот временски рок.

– Срамота, срамота! 12 километри за пет години! Со копач и лопата ќе се направи побргу. Кој ја донесе таа одлука? Крадци, хохштаплери – вели С.И.

-Овој пат, како што знаеме, во западните земји би се реализирал за максимум две години, но навикнавме со нивните лаги – вели друг граѓанин.

-Подобро да не го изградите воопшто, дотогаш ќе патуваме со дронови – вели уште еден критичар.

Членот на Здружението на бизнимени на индустриската зона Визбегово, Нухи Алиу смета дека рокот од 54 месеци за изградба на автопатот Скопје – Блаце е многу долг, бидејќи патот од граничниот премин Блаце до Скопје не е планински, како што е патот Хани Елезит – Качаник, а и кај нас нема планински клисури.

– Не знам зошто ќе трае толку долго. Тука нема ни 12 километри пат. Тоа не е пат што е во планински области, со многу пречки, како што е патот Хани Елезит – Качаник. Мислам дека не треба да има толку долго инвестирање, бидејќи теренот е посоодветен – вели Алиу.

Директорот на Стопанската комора на Северозападна Македонија (СКСЗМ), Дрилон Исени исто така смета  дека работите за изградба на автопатот Скопје-Блаце треба да се одвиваат побргу.

-Нашите очекувања беа дека изградбата на овој сегмент ќе се одвива со многу побрза динамика. 54 месеци е, секако, многу долго време за бизнисот, затоа и доаѓа нашето барање да се ревидира временскиот рок, да се постави во приоритетните инфраструктурни проекти и овој временски рок значително да се скрати за да немаме предолги процеси, како што е случај  со другите патишта – вели Исени.

Одолговлекувањето на работите и според претприемачот Алиу, ќе го намали профитот на фирмите во економската зона Визбегово. Исени, пак, нагласува и дека изградбата на автопатот ќе го забави протокот на стока меѓу Македонија и Косово.

– Како резултат на тоа, компаниите што имаат трговски промет со Косово сигурно ќе имаат потешкотии во транспортот или забавување на движењето, и секако ваквото забавувањето значи зголемување на трошоците и пречка за работата на компаниите – додаде Исени.

На 11 јануари во Секретаријатот за европски прашања беа направени првите чекори за изградбата на автопатот.

Тој ќе биде долг 12,5 километри со четири тунела и 8 мостови, а ќе се реализира во две фази. Беше најавено и поставување на рампи за патарина. Автопатот ќе чини 110 милиони евра.

Нашите вести во вашето сандаче

Секој ден во 17 ч. добивајте ги вестите од Новинската агенција Мета директно на вашата електронска адреса.

Ве молиме одберете на кој начин сакате да добивате информации од нас:
Можете да се отпишете од оваа листа преку линкот на крајот од нашите пораки.

Со предност од над 140.000 гласови, Силјановска во втор круг оди со Пендаровски

За разлика од претседателските избори во 2019, кога разликата во гласовите меѓу Стево Пендаровски и Гордана Силјановска Давкова изнесуваше околу 4.000 гласови, на денешниот прв круг од претседателските избори,...