fbpx

Дигитална дипломатија: Повеќе сме отсутни, отколку присутни на социјалните медиуми

-

„Твитер“ препукувањата помеѓу амбасадите на Русија и на САД околу загадувањето на воздухот во Скопје ја истакна важноста на социјалните мрежи и комуникацијата која се врши преку нив.

Политичарите од западните земји активно и постојано ги користат социјалните мрежи за споделување на информации и за комуникација со јавноста.

Обединетата македонска дијаспора во истражувањето спроведено од октомври до декември годинава го споредува присуството на македонското Министерство за надворешни работи на социјалните медиуми со она на десетина други европски земји од регионот.

Според истражувањето, македонското МНР го има едно од најниските нивоа на присуство на социјалните медиуми, односно најмал број на официјални профили на „Фејсбук“ и „Твитер“ за дипломатските мисии и за министерствата за надворешни работи, односно министри.

Македонија има 57 дипломатски мисии, а само 14 профили на социјалните мрежи што значи дека, во просек, Македонија има малку помалку од еден профил на социјалните медиуми за секои четири дипломатски мисии. Албанија има 52 дипломатски мисии и има 58 профили на социјалните медиуми.

Според истражувањето, Македонија има „нула екстремно многу активни“ профили на социјалните мрежи, Албанија има 8, Бугарија еден, Грција 5, Полска 10, а Србија и Косово исто како Македонија немаат екстремно многу активни профили. Македонија има три многу активни профили, активни 5, не многу активни 3.

https://www.theverge.com/2017/12/16/16778604/london-great-smog-1952-death-in-the-air-pollution-book-review-john-reginald-christie

Министерот за надворешни работи Никола Димитров има 4.996 следачи на „Фејсбук“, Дитмир Бушати од Албанија има 68.120, Екатерина Захариева од Бугарија има 6.801, Ивица Дачиќ од Србија има 8.532, а Беџет Пацоли од Косово има далеку најголем број на следачи во споредба со сите други, односно 502.884.

На „Твитер“, Димитров има 4.948 следачи, Бушати 91.925, Захариева 81, Никос Коѕијас 25.985, Дачиќ 514, а Пацоли 1.455

Според истражувањето, веб-страницата на македонското МНР не е лесна за користење како повеќето веб-страници на другите министерства опфатени со анализата.

Од ОМД велат дека нема причина зошто Македонија да нема профили на „Твитер“ и „Фејсбук“ за секоја од своите 57 дипломатски мисии, без притоа да потроши дополнителни средства. ОМД го советува министерството значително да го зголеми присуството на социјалните медиуми со „Твитер“ и „Фејсбук“ профили за сите дипломатски мисии и персонал и притоа да ги држи профилите активни со објавување неколку пати на ден.

Нашите вести во вашето сандаче

Секој ден во 17 ч. добивајте ги вестите од Новинската агенција Мета директно на вашата електронска адреса.

Ве молиме одберете на кој начин сакате да добивате информации од нас:
Можете да се отпишете од оваа листа преку линкот на крајот од нашите пораки.