fbpx

Анѓушев од Охрид: Ќе добиеме автопат по сите технички и меѓународни пропозиции

-

Со новите договори и со ревидирање на целосната проектна и техничка документација ќе добиеме автопат кој што во целост ги исполнува меѓународните стандарди, рече вицепремиерот задолжен за економски прашања, Кочо Анѓушев при денешниот увид во градежните работи на автопатот Кичево – Охрид, кој што го изврши заедно со директорот на ЈП Државни патишта, Зоран Китанов.

„Овој автопат беше со сериозни потешкотии, и од аспект на техничка документација, и од аспект на неиспроектирани и незавршени проекти и се друго што не било испланирано, во смисла на клучки, тунели и регионални патишта за приклучување на населените места кон овој автопат. Потрошивме скоро една година, но тоа не беше залудно затоа што сите проекти ги доведовме во технички исправна состојба, како овој тунел што е скоро готов. Дополнително, ги намаливме цените меѓу кинескиот изведувач и македонските компании, разликата во цените претходно беше голема, над 50 проценти, а сега таа е цена е намалена и ќе биде сведена на меѓународните ФИДИК (Меѓународната федерација на инженери-консултанти) пропозиции, на околу 10 проценти. Со сите овие заштеди, и на тунелот и на дополнителни работи, ќе направиме сериозна заштеда од првичните средства кои беа побарани до конечната вредност. Односно ќе заштедиме од 70 до 100 милиони евра“, изјави Анѓушев.

Ревидирањето на работите на автопатот Кичево – Охрид како и склучување на нови договори со кинеската компанија, изведувач на проектот, беше направено согласно мислењата и консултациите од ФИДИК експертите од Австриската агенција за патишта, одредени американски компании со големо искуство во оваа област и со експертите од Градежниот факултет во Скопје.

За директорот на Јавното претпријатие Државни патишта, Зоран Китанов автопатот сега конечно ќе овозможи нормално функционирање на меѓуградската инфраструктура, движење на граѓани со новопроектираните приклучоци за регионални и локални патишта и секако ќе значи голем бенефит за функционирањето на стопанството на државата.

„Ние можевме да продолжиме по истиот проект да го работиме автопатот, но во тој случај немаше да биде употреблив. Според тој проект од овде до Охрид не беше проектирана ни една клучка, ни еден сервисен или спореден пат. Сето ова сега конечно е доведено до степен кога најголем дел од проектите се веќе готови и што е најбитно, по многу поразлични и пониски цени од досегашните. Сега ќе имаме еден функционален автопат, направен според сите технички стандарди и финансиска исплатливост, за нормално движење на граѓаните и ефективно и непречено функционирање на економијата“, изјави Китанов.

Нашите вести во вашето сандаче

Секој ден во 17 ч. добивајте ги вестите од Новинската агенција Мета директно на вашата електронска адреса.

Ве молиме одберете на кој начин сакате да добивате информации од нас:
Можете да се отпишете од оваа листа преку линкот на крајот од нашите пораки.
ФИНКИ

ФИНКИ бара Владата да ги ослободи бараките на Техничкиот кампус, во спротивно најавува протести и штрајк

Најбројниот факултет во земјава – Факултетот за информатички науки и компјутерско инженерство (ФИНКИ) бара од Владата решение за просторниот проблем со кој се соочува институцијата. Со повеќе од 5.000...